En blogg om mat og vekt.

Jeg er en 32 år gammel mann fra Hordaland. Veier i dag inn på 113 kg. Er en familiefar med en fantastisk kone og 5 barn.
Mål 1: under 100 kg i løpet av 2012
Mål 2: under 90 kg til sommeren 2013.

søndag 25. november 2012

Uke 28

Denne uken var det endelig en skikkelig plan på ting. Det var planlagt både trening og aktiviteter med familien. Uken begynte bra fikk trent, og gjort alt som var satt opp. Følte forresten at jeg skulle dø etter treningen denne uken. Hadde gangsperr i flere dager etterpå. Så slo astmaen til ungene seg vrang, det ble en brå slutt på alle gode planer og trening. Tingene så lysere ut fredag kveld og lørdag formiddag, men så kom jammen meg spysyken på besøk også. Da endte jeg opp med "lettvinte" middager, som alle kunne spise. Og da endte jeg opp på 104,4 kg. Håper kåno og ungene blir raskt frisk igjen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar