En blogg om mat og vekt.

Jeg er en 32 år gammel mann fra Hordaland. Veier i dag inn på 113 kg. Er en familiefar med en fantastisk kone og 5 barn.
Mål 1: under 100 kg i løpet av 2012
Mål 2: under 90 kg til sommeren 2013.

søndag 2. desember 2012

Uke 29


Dette har vært en uke uten mål og mening. Fruen har vært sengeliggende med omgangssyke og "influensa". Ungene med omgangssyke og astmaanfall. Og så fikke jeg det også i et par dager. Så jeg er veldig fornøyd med at vekten har holdt seg, for det har ikke vært en bra uke i matveien og heller ingen trening. En av mine store lidenskaper er chips, og når fruen og kidsa har knafset på det i en uke............ Når middagene har vært på deres premisser og jeg ikke har orket å lage egen til meg selv utenom var jeg sikker på at vekten ville gå opp. Det er nok de dagene med omgangssyken som reddet uken....... Heldigvis er formen på alle bedre i dag, så da kan det hende at alle kommer seg på skole og jobb i morgen for første gang på nesten 2 uker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar