En blogg om mat og vekt.

Jeg er en 32 år gammel mann fra Hordaland. Veier i dag inn på 113 kg. Er en familiefar med en fantastisk kone og 5 barn.
Mål 1: under 100 kg i løpet av 2012
Mål 2: under 90 kg til sommeren 2013.

tirsdag 13. november 2012

Nok er nok

Nå får det være nok syting om å ikke få trene. Jeg har i dag fått meg mitt helt eget kort til døren på treningsstudioet. Så nå er det bare å dra den late kroppen inn gjennom den døren 3 ganger hver uke. Det er nok bare å innse at hjemmetrening om høsten ikke fungerer veldig bra. Og da er det vel heller ikke veldig trolig at vinteren blir noe bedre....... Derfor er det nok den beste løsningen å pelle seg inn på studioet. Det har vært prøvd før og med varierende suksess.

1. gang fikk jeg i julegave, det ble hovedsaklig støttemedlem.
2. gang ble det brukt veldig bra i begynnelsen, når vi satte igang med et større renoverings arbeid med huset ble det ikke prioritert tid til trening. Så det endte opp med halve bindingstiden som støttemedlem da og gitt.
3. Så da er det bare å satse på at alle gode ting er 3.

Skal jeg nå målet må det mere trening til, og nå har jeg ingen "god unnskylding" til ikke å trene. Det blir et slag i trynet å ikke nå det målet på under 100 kg til 1.1.2013. Så jeg skal ihvertfall gjøre en solid innsats resten av dette året for å nå det målet.

Jada vet jeg skrev søndag nem NOK er NOK



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar