En blogg om mat og vekt.

Jeg er en 32 år gammel mann fra Hordaland. Veier i dag inn på 113 kg. Er en familiefar med en fantastisk kone og 5 barn.
Mål 1: under 100 kg i løpet av 2012
Mål 2: under 90 kg til sommeren 2013.

søndag 13. mai 2012

Ingen vei tilbake

Da har jeg tatt steget og lagt ut vekten i offentligheten. Og siden den er så høy at den går innunder sykelig overvekt, er det vel på tide å gjøre noe med. Kommer til å veie og legge ut vekten hver søndag.
Siden jeg er en humørspiser, trøstespiser og er glad i søtsaker, godt smør og majones er det ikke rart vekten er som den er. Når du i tillegg har 3 barn som må legge på seg, og du lager mat med ekstra fløte, smør og sukker til de. Og så skal du holde deg til sunn mat og knekkebrød, er det lett å dette utpå. Har et håp om at hvis jeg må skrive ned og publisere mine synder blir de mindre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar