En blogg om mat og vekt.

Jeg er en 32 år gammel mann fra Hordaland. Veier i dag inn på 113 kg. Er en familiefar med en fantastisk kone og 5 barn.
Mål 1: under 100 kg i løpet av 2012
Mål 2: under 90 kg til sommeren 2013.

søndag 28. oktober 2012

UKE 24

Da er innspurten mot årets endelige mål i gang. Jeg skal ned under 100 KG før utgangen av 2012. Da må jeg grave frem rottehjulet (tredemøllen). Jeg må nå ned 0,5 kg hver uke får å nå det målet. Jeg har vært lei det samme vanlige pålegget på knekkebrødene, det har ført til en del knekkebrød med smør, honning og ost. Denne uken kuttet jeg ut de, etter jeg regnet ut kaloriene. Så denne uken var det tilbake til leverpostei, spekeskinke og makrell i tomat på knekkebrødene. Og selv om det ble litt chips og digg på halloween feiringen ble det likevel ned 0,5 kg denne uken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar